30/12/22

Ο 22χρονος Πατρινός Δημήτρης Νικολακόπουλος πήρε πτυχίο στα μαθηματικά με 9.93 και αποκαλύπτεται...

 


... Υπάρχει κάτι που σε «τρομάζει»;

Κάθε φορά που ανακαλύπτω κάτι καινούργιο είναι σα να αφαιρώ μία σταγόνα από ολόκληρο τον Ωκεανό. Είναι κάτι που φαίνεται τρομακτικό, αλλά τελικά είναι όμορφο. Η γνώση δεν είναι σφαιρική αλλά κατευθυνόμενη, σαν βέλος. Και ότι ξέρεις, πρέπει να το ξέρεις καλά…


Ποιος είναι για εσένα αυτός που έχει ήθος;

Αυτός που σέβεται τον άλλον, τη γνώμη του. Αυτός που ενδιαφέρεται για τον άλλον. Είμαστε κοινωνικά όντα, πρέπει να βοηθάμε. Θέλω να φτάσω ψηλά όχι για να δω τη θέα αλλά για να μπορέσω να σε τραβήξω και να τη δεις μαζί μου μαζί με το φορτίο σου.

Για εμένα η ορθόδοξη Εκκλησία έχει παίξει πολύ σημαντικό ρόλο. Πηγαίνω στην Εκκλησία όσο πιο συχνά μπορώ γιατί η πίστη με βοηθά. Το πνευματικό κομμάτι και η πνευματική ψυχή μου είναι κάτι που με ενδιαφέρει πολύ. Είναι κάτι που έμαθα από την οικογένεια μου. Οι γονείς μου με πήγαιναν μικρό στην Εκκλησία και το κατηχητικό. Κατάλαβα ότι η ζωή κοντά στην Εκκλησία με βοηθούσε και στα μαθηματικά, όσο κι ακούγεται περίεργο. Ο Ευκλείδης, για παράδειγμα, έβαλε κάποια αξιώματα που είναι παραδοχές. Τα δέχεσαι, τα πιστεύεις και πορεύεσαι με αυτά. Έτσι είναι και η θρησκεία. 


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: