18/10/20

Δικάζεται τη Δευτέρα ο Μητροπολίτης Κερκύρας για το "συνωστισμό" της Κυριακής των Βαΐων !!!

 


Στις 19 Οκτωβρίου, στις 11 το πρωί, θα λάβει χώρα η δίκη του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Κερκύρας κ. Νεκταρίου στο Μονομελές Πρωτοδικείο Κέρκυρας.

Εναντίον του Μητροπολίτου έχουν σχηματιστεί οι περιβόητες δικογραφίες για παραβίαση Κοινών Υπουργικών Αποφάσεων αλλά και για δηλώσεις που έκανε κατά τη διάρκεια της καραντίνας, προτρέποντας τον κόσμο να μεταλάβει κατά το Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας.

Θυμίζουμε, ότι, μεταξύ άλλων, η αυτόφωρη διαδικασία είχε κινηθεί με εντολή του Εισαγγελέα της Κέρκυρας κατόπιν παραγγελίας του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου για όσα έγιναν την Κυριακή των Βαΐων κατά την τέλεση της λειτουργίας στον Ιερό Ναό του Αγίου Σπυρίδωνα.

Ενόψει της προσεχούς δίκης του, ο Μητροπολίτης Κέρκυρας, Παξών και Διαποντίων Νήσων Νεκτάριος παραχώρησε συνέντευξη στο Πρακτορείο Ορθοδοξία. 

Εκεί, ο Μητροπολίτης Νεκτάριος δήλωσε ότι «καλούμαι λοιπόν τη Δευτέρα να δώσω λόγο. Χαίρομαι όμως, για αυτό το οποίο μου επεφύλαξε ο Θεός τώρα στο τέλος της ζωής μου, να βρεθώ και να έχω μια εμπειρία από τα δικαστικά έδρανα και κυρίως στο εδώλιο του κατηγορουμένου για να απολογηθώ, όχι για κάτι το οποίο εγώ διέπραξα, δηλαδή δεν διέπραξα ούτε την κλοπή, ούτε την διαφθορά… Απλώς έκανα το καθήκον μου» τονίζει και προσθέτει: «Άλλοι είναι οι νόμοι του Θεού και άλλοι είναι οι ανθρώπινοι νόμοι. Εκεί υπάρχει μία σύγκρουση εσωτερική για έναν Κληρικό, για έναν Μοναχό και κυρίως για έναν Επίσκοπο διότι, η λεγόμενη αρχιερατική μας συνείδηση δεν μας επιτρέπει να κάνουμε εκπτώσεις στην ζωή την πνευματική, στη ζωή της πίστεως».

Αναφερόμενος στην εκδίκαση της υπόθεσης, την ερχόμενη Δευτέρα ο Μητροπολίτης υπογράμμισε: «Δεν μπορώ να προβλέψω κάτι, ούτε να προκαταβάλω την δικαιοσύνη» και επανέλαβε ότι σέβεται τη δικαιοσύνη. Κλείνοντας σημείωσε ότι «μέσα μου δεν μπορώ να κάνω εκπτώσεις ως προς την πίστη μου, ως προς την λατρεία και ως προς την αγάπη μου για τον Θεό».



Δεν υπάρχουν σχόλια: