27/8/21

Π. Νικόλαος Δαλαγιώργος: Μετά την ασθένεια...

 


Τέτοιες μέρες το περασμένο καλοκαίρι ο π. Νικόλαος Δαλαγιώργος έφτανε με την οικογένειά του για προσκύνημα στην Μεγαλόχαρη της Τήνου. Δεν έμελλε να το ολοκληρώσει καθώς βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό με το που πάτησε στο νησί και μάλιστα με βαριά συμπτώματα. Κρίθηκε δε επιβεβλημένη η αεροδιακομιδή του, με ελικόπτερο σε Νοσοκομείο της Αττικής τότε.

Η πολυμελής οικογένειά του, καθώς τυγχάνει πολύτεκνος, έζησε μέρες αγωνίας στο νησί, ενώ ο ίδιος έδινε μάχη στο Νοσοκομείο. Με πίστη, αδιάλειπτη προσευχή, ο π. Νικόλαος τα κατάφερε και εξήλθε νικητής έπειτα από μερικές εβδομάδες στο Νοσοκομείο. Έκτοτε ιερουργεί με ακόμη μεγαλύτερη πίστη ενώπιον του Ιερού Θυσιαστηρίου (Εφημέριος του Ι.Ν. Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης).

Φέτος, ένα χρόνο ακριβώς μετά την περιπέτεια επέστρεψε με πίστη στο νησί της Μεγαλόχαρης για να εκπληρώσει το τάμα του. Συγκλονίζει η ανάρτησή του, που δημοσιεύει το trikalavoice.gr: 

“Πόσο μας αγαπάς Παναγία μου!!! Κάθε χρόνο ταπεινός Προσκυνητής στην Χάρη σου… Αυτή την χρονιά με αναβίβασες και με συγκατάλεξες στους “φίλους” του Υιού Σου!!!

Όταν πριν ένα χρόνο ζητήσαμε βοήθεια… Επιστράτεψες όλα τα παιδιά σου και τους φίλους του Υιού σου και σήκωσες μέχρι και ελικόπτερο για να βοηθήσεις, κάτι που ανθρωπίνως ήταν αδύνατο!!! Αλλά τα “αδύνατα παρά τοις ανθρώποις δυνατά παρά τω Θεώ”…

Σε ευχαριστώ πολύ Παναγία μου… Να ευλογείς Βασίλισσα μου όλον τον κόσμο και ιδιαίτερα τα δικά μου παιδιά στους οποίους θα διδάξω αυτό που μου έμαθες… Να αγωνίζομαι για την Σωτηρία της ψυχής μου, να σε αγαπώ ταπεινά όπως ταπεινά αγαπάς όλον τον κόσμο και να εμπιστεύομαι την ζωή μου στα χέρια του Υιού και Θεού και στα χέρια τα δικά σου… Της Μητέρας μας…

Παναγία μου εμψύχωσε όλους εμάς να μην χάσουμε την πίστη μας προς τον Υιό σου και σκέπασε μας με την Αγάπη σου, κι εμείς ταπεινοί Προσκυνητές θα ερχόμαστε στην Χάρη σου!!!”

ΠΗΓΗ: Newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: