9/5/21

Χρόνια Πολλά μανούλα

 


Στίχοι: Αριστείδης Μωυσιάδης
Μουσική-ερμηνεία: Αποστόλης Κεμετζής
Animation:Δήμητρα Αμπράση

Θυμάσαι μάνα…
που το χέρι σου κρατούσα
δίπλα σου πάντα με καμάρι περπατούσα

Θυμάσαι μάνα…
στην αγκαλιά σου που χανόμουν
μέσα της τίποτε αλήθεια δεν φοβόμουν

Θυμάσαι μάνα…
τις συμβουλές σου πριν βγω έξω
να προσέχω μην ιδρώσω να μην τρέξω

Θυμάσαι μάνα…
που χατίρι δεν μου χαλούσες
πάντα μου έδειχνες το πόσο μ’ αγαπούσες

Μάνα θυσία, μάνα λατρεία, μάνα αγάπη
είσαι το πρόσωπο του θεού πάνω στην γη
Μάνα λατρεία, μάνα θρησκεία, μάνα αγάπη
είσαι το αστέρι στην ζωή που μ’ οδηγεί.

Θυμάσαι μάνα…
όταν πήγα στο σχολείο
την πρώτη μέρα κλαίγαμε κι οι δυο

Θυμάσαι μάνα…
όταν πήρα το πτυχίο
είδα στα βλέμμα σου το πρώτο μας αντίο

Θυμάσαι μάνα…
που μου είπες να αντέχω
την μέρα εκείνη που κοντά μου δεν θα σ’ έχω

Θυμάσαι μάνα…
που σου θύμωσα πρώτη φορά μου
κανείς σου είπα δεν θα σε πάρει από κοντά μου


Δεν υπάρχουν σχόλια: