17/1/13

Ζωή χωρίς όρια


Στο νέο βιβλίο των εκδόσεων “Εν πλω”, με τον τίτλο “ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ”, ο ΝΙΚ ΒΟΥΙΣΙΤΣ, που γεννήθηκε χωρίς άκρα, αφηγείται την προσωπική του ιστορία και τον αγώνα του να ζήσει μια αληθινά χαρούμενη ζωή.

Tα τελευταία χρόνια, ο εκπληκτικός αυτός άνθρωπος έχει γίνει πολύ οικείος σε εκατομμύρια ανθρώπους, τόσο από τις ομιλίες του σε μεγάλα γήπεδα και θέατρα ανά τον κόσμο, όσο και απο τα videos που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο. Ήρθε η ώρα λοιπόν να τον γνωρίσουμε “από κοντά” και μέσα από τα κείμενά του!

Ο ίδιος ο συγγραφέας αναφέρει στον πρόλογο του βιβλίου:

«Νιώθουμε συχνά πως η ζωή είναι άδικη. Οι δύσκολες στιγμές και οι σκληρές συνθήκες πυροδοτούν συχνά μέσα μας την αυτοαμφισβήτηση και την απελπισία. Ο άγιος Ιάκωβος στην επιστολή του αναφέρει:

«Πᾶσαν χαρὰν ἡγήσασθε, ἀδελφοί μου, ὅταν πειρασμοῖς περιπέσητε ποικίλοις». Αυτό είναι ένα μάθημα που πάσχιζα πολλά χρόνια για να μάθω. Εν τέλει τα κατάφερα, και μέσα από τις εμπειρίες μου, μπορώ να σε βοηθήσω να καταλάβεις ότι οι περισσότερες από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε, μας παρέχουν ευκαιρίες να ανακαλύψουμε ποιο είναι το νόημα της ύπαρξης. 

Μπορεί να περάσεις δύσκολες στιγμές. Μπορεί να πέσεις και να νιώσεις ότι δεν έχεις τη δύναμη να σηκωθείς ξανά. Το ξέρω το συναίσθημα. Όλοι το ξέρουμε. Η ζωή δεν είναι πάντοτε εύκολη, αλλά όταν υπερπηδούμε προκλήσεις, γινόμαστε δυνατότεροι και πιο ευγνώμονες για τις ευκαιρίες μας.

Βρίσκω χαρά συνειδητοποιώντας ότι, όσο ατελής κι αν είμαι, είμαι πλάσμα του Θεού, σχεδιασμένο σύμφωνα με το σχέδιο Του για μένα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει περιθώριο για βελτίωση. Παλεύω διαρκώς να γίνομαι καλύτερος, έτσι ώστε να υπηρετώ καλύτερα και Εκείνον και τον κόσμο!

Προσεύχομαι και υπενθυμίζω στον εαυτό μου τον λόγο του Θεού, που με βοηθά να γνωρίζω ότι είναι Εκείνος στο πλάι μου. Δεν με αφήνει ποτέ. Δεν με έχει ξεχάσει. Μπορεί να γίνει ο ίδιος η αιτία ώστε να βγουν σε καλό ακόμα και τα χειρότερα πράγματα».





Δεν υπάρχουν σχόλια: