22/10/16

Ενδιάμεσος Διαγωνισμός Χαρ. Αγωνιστών Α΄: τραγούδι



Γεια χαρά!

Είμαι ο φίλος σου, που ψάχνω σε ποια πόλη να μετακομίσω…

Που προσπαθείς να με φέρεις στη δική σου γειτονιά…

Που ετοιμάζεις το βίντεο για να μου κάνεις ελκυστική την Ομάδα σου…

Είμαι λίγο απαιτητικός: θέλω, πριν την τελική μου απόφαση, «να σας ακούσω»… Είμαι εκ φύσεως καλλιτέχνης και έχω μέσα μου ισχυρά κριτήρια σχετικά!

Γράψτε, εσύ και η παρέα σου, εσύ και η Ομάδα σου, ένα τραγούδι, το οποίο θα παίζει σημαντικό ρόλο στην τελική βαθμολογία του διαγωνισμού!

Να εμπνευστείτε από ένα από τα παρακάτω θέματα:

Να μιλά για την Ελλάδα. Για τους ήρωες, την ιστορία της, την αγάπη μας γι’ αυτήν…

Ή να μιλά για την κατασκήνωση (είτε τον τόπο, είτε τον… τρόπο). Πού ξέρεις, μπορεί να με πείσετε να έρθω κι εκεί.

Ή, γενικά, να μιλά για τους «Χαρούμενους Αγωνιστές». Τι είναι; Γιατί να έρθω εκεί; Τι μας προσφέρουν; Και ό,τι άλλο αγαπάς για τις Ομάδες…


Δεν υπάρχουν σχόλια: