29/3/11

Ανταπόκριση από Ανθούπολη

Τα παιδιά του κατηχητικού της Ανθούπολης στη τελευταία συγκέντρωσή τους συζήτησαν για τους Νεομάρτυρες. Κλήθηκαν να απαντήσουν γραπτά στην εξής ερώτηση:


«Θα έδινες τη ζωή σου σήμερα για τον Χριστό και γιατί;»

 - Εννοείται πως ναι, γιατί αυτό θα με οδηγήσει κατ΄ευθείαν δίπλα στο Θεό.

- Θα έδινα τη ζωή μου για το Χριστό, γιατί ο Χριστός μάς αγαπάει πολύ και μας έχει προσφέρει πολλά αγαθά υλικά κ πνευματικά, μα πάνω από όλα την αγάπη Του.

- Δεν ξέρω... θα αποφάσιζα εκείνη την ώρα!

- Θα έδινα τη ζωή μου για το Χριστό, γιατί τον έχω στην καρδιά μου.

- Θα έδινα τη ζωή μου για το Χριστό, γιατί εκείνος θα την έδινε για μένα.

- Δεν θα έδινα τη ζωή μου για το Χριστό, γιατί η ζωή είναι το μεγαλύτερο δώρο, που έχω λάβει και δεν θέλω να το χάσω.

- Ναι, γιατί Χριστιανός γεννήθηκα και Χριστιανός θα΄θελα να πεθάνω, έτσι και εγώ όπως και ο Θεοχάρης (Νεομάρτυρας)

- Θα έδινα τη ζωή μου και αυτό γιατί πιστεύω ότι με βοηθάει στη ζωή μου και πιστεύω και προσεύχομαι σ΄Αυτόν.

- Θα την έδινα, γιατί εδώ είμαστε προσωρινοί και θα την έδινα, για να κερδίσω την αιώνια ζωή κοντά στον Χριστό.

- Ναι, γιατί όταν θα έρθει η ώρα της τελικής κρίσης, ο Θεός θα θυμηθεί το θάρρος μου.

- Πιστεύω, πως δεν θα έδινα τη ζωή μου για το Χριστό, τώρα που είμαι μικρός, άμα ήμουν πιο μεγάλος περίπου πενήντα χρονών, θα την έδινα...

- Ναι, γιατί όλα αυτά τα χρόνια ασπάστηκα την Ορθοδοξία και προχωρούσα σε όλη μου τη ζωή μ΄αυτή και θα έδινα την ζωή μου για το Χριστό.



Δεν υπάρχουν σχόλια: