24/5/09

ΣΥ ΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ Όταν γύρω πέφτει το σκοτάδι η ψυχή μου ψάχνει ένα σημάδι, ένα σημάδι πώς κοντά μας στέκεις πώς υπάρχεις, πώς μας οδηγείς, πώς θά ‘σαι πάντοτε μαζί μας Αρχηγός, Θεμέλιο της ζωής. Μες στης νύχτας τη σιγή κάποια βήματα αντηχούν στέκονται στην πόρτα μου κάθε βράδυ μου μιλούν. Ποιος να είσαι, τι ζητάς, άγνωστος και ταπεινός περιμένεις και χτυπάς σαν Πατέρας στοργικός με βλέπεις κι είσαι Συ ο Άγιος Θεός. Είναι πέρα από τη λογική μου η δική Σου παρουσία στη ζωή μου. Συ Πατήρ, Αδελφός και Φίλος και Οικία, Ελπίδα και Τροφή, Άνθος, Λίθος, Κεφαλή και Μέλος, Άρτος της ζωής, Ανατολή. Συ Θεός Ισχυρός , ο Ήλιος, Ελεήμων, Λόγος, Απαρχή, Άρχων της ειρήνης και Νυμφίος μόνη αγάπη, αιώνια, αληθινή.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

\γιατί το blog δεν ασχολείται με οικολογικά θέματα?
Γιατί δεν ασχολείται με ουσιώδη πνευματικά θέματα?
Την έχω την απορία.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί να μην μπει μια ομιλία από την Κυριακή που μίλησε ο π.Σωτήριος?
Γιατί δεν βάζετε από το αρχείο της Εστίας με την σειρα όλες τις ομιλίες είτε σε κείμενο είτε σε βίντεο?
Καλό θα ήταν για εμας που ειμαστε πλεον μακρυα ή στο εξωτερικο να βλεπαμε και αν ακουγαμε τις ομιλιες της Κυριακης που οταν ειμασταν Πατρα δεν ειχα χασει καμια...
Ευχαριστω.
Boston
25-05-09

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ. Είναι εύκολο να έχουμε απομαγνητοφωνημένες τις ομιλίες της Κυριακής; Ας ξεκινήσει αυτό από του χρόνου. Έχετε τόσα μέλη που μπορούν να βοηθήσουν. Ευχαριστώ