30/5/26

Κατασκήνωση Άγκυρα 2025 - "Γη της Επαγγελίας"

 


Στιγμές απ' την περίοδο Γυμνασίου - Λυκείου (2025) 

"Γη της Επαγγελίας"


Ομάδες Λυκείου

1η Υπομονετικοί

2η Θεοφόροι

3η Θεόφρονες

4η Θεοσεβείς

5η Σταθεροί


Ομάδες Γυμνασίου

1η Ασυμβίβαστοι

2η Κραταιοί

3η Ακλόνητοι

4η Συνοδοιπόροι


Βίντεο: Κάλλιστρος Ανδρέας, Κάτσαρης Χρήστος

Μοντάζ: Νικολόπουλος Δαμιανός 

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Επιτέλους!
Το περιμέναμε ένα χρόνο, αλλά άξιζε!

Ανώνυμος είπε...

Το καλό πράγμα αργεί να γίνει λέει ο σοφός λαός!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίο... Περιμένουμε πως και πως τη φετινή κατασκήνωση!

Ανώνυμος είπε...

Κατασκήνωση 2026 ερχόμαστε. Ευχαριστούμε Δαμιανέ

Ανώνυμος είπε...

Θα μου λείψεις φέτος...

Ανώνυμος είπε...

Κατασκήνωση φωλιά
για του Θεού την φαμελια
Θεέ μου να 'μαστε μαζί
στον ουρανό όπως και στην γη

Ανώνυμος είπε...

Κάποιες ψυχές θα σκέφτονται και θα λένε και φέτος

"Μπα δεν θα πάω κατασκήνωση, μεγάλωσα...!"

Αυτοί θα το μετανιώσουν περισσότερο από όλους!
Μακάρι να γινόταν να ζήσω μια κατασκηνωτική περίοδο πάλι!!!

Μην βιάζεστε να μεγαλώσετε παιδιά!
Δεν θα γυρίσει ποτέ πάλι ο χρόνος πίσω!

Όλα τα άλλα στην ώρα τους!