7/4/19

Ο Παππούς - Ένα τραγούδι για τον παππού μου



Ήξερα κάποτε έναν άνθρωπο
που 'χε του κόσμου όλου τη γνώση
Γνώρισα κάποτε έναν άνθρωπο
Στα χέρια τον κόσμο είχε σηκώσει

Έλα, πιο βουβός ο στεναγμός μου
Γέλα να φωτίσει ο ουρανός

Έλαμπε ο ήλιος μεσ' στα μάτια του
Φως η λαλιά του,ήλιου αχτίδα
Είδα το κόσμο μεσ' στα μάτια του
Μου έμαθε τι θα πει ελπίδα

Έλα, πιο βουβός ο στεναγμός μου
Γέλα να φωτίσει ο ουρανός

Πόσα δεν πρόλαβα ποτέ να σου πώ
Πόσα δε πρόλαβες ποτέ να μου πείς
Για όσα μου έμαθες πολύ ευχαριστώ
Να σ'έχει ο Θεός κοντά μονάχα ζητώ

Μα μη φοβάσαι παππού, θα είμαι βράχος παππού
θα σε θυμάμαι για πάντα, να είσαι μαζί μου παντού
δε θα ξεχάσω ποτέ μου τα λόγια που μου 'χες πει
να μη φοβάσαι κανέναν είσαι χρυσό, χρυσό παιδί.


Στ. Αθ.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γνώριμο το σκίτσο

Ανώνυμος είπε...

Παππού..."πρέσβευε υπέρ ημών"