19/10/10

Ανταπόκριση από Ανθούπολη

Το προηγούμενο Σάββατο, τα παιδιά του κατηχητικού σχολείου της Ανθουπόλεως απάντησαν γραπτώς στο ακόλουθο ερώτημα:

- Τι νοιώθεις βλέποντας την εικόνα του Χριστού στην τάξη;
- Ποιες σκέψεις σού προκαλεί η απουσία της;
 
Παραθέτουμε τις απαντήσεις των παιδιών (Γυμνασίου, Λυκείου), όπως αυτές μας δόθηκαν:

- Βλέποντας την εικόνα του Χριστού στην τάξη νοιώθω αγάπη και δύναμη. Όταν απουσιάζει η εικόνα του Χριστού νοιώθω μόνος και έχω μεγάλη λύπη.

- Όταν βλέπω την εικόνα του Χριστού μες την τάξη νοιώθω, ότι ο Χριστός είναι πάντα δίπλα μας. Οι σκέψεις, που μου προκαλεί η απουσία της, είναι στενοχώρια.

- Όταν υπάρχει, νοιώθω κατά κάποιο τρόπο την παρουσία Του, έστω και από μια εικόνα. Όταν δεν υπάρχει, δεν ξέρω, γιατί δεν μου έχει τύχει.

- Ακόμα και όταν δεν βλέπω την εικόνα του Χριστού στην τάξη, νοιώθω, ότι είναι κοντά μας και μας προστατεύει και μας βοηθάει.

- Νοιώθω μια γαλήνη και μια προστασία, όταν υπάρχει η εικόνα του Χριστού στην τάξη. Ενώ όταν δεν υπάρχει νοιώθω μια ανησυχία!!!!!!

- Όταν είναι η εικόνα του Χριστού στην τάξη, κοιτάζοντάς την, νοιώθω, ότι ο Χριστός είναι μέσα στην τάξη και μας βοηθάει. Όταν δεν υπάρχει από την άλλη, νοιώθω άγχος καθώς δεν υπάρχει ο Κύριος να με επιβλέπει και να με βοηθάει.

- Βλέποντας την εικόνα του Χριστού μέσα στην τάξη, νοιώθεις, ότι υπάρχει και ένα άλλο άτομο στην τάξη, ένα πνευματικό και νοιώθεις χαρά. Και οι σκέψεις, που μου προκαλεί η απουσία της, είναι, ότι είναι σαν να μην υπάρχει ο Χριστός μέσα στην τάξη.

- Νοιώθω, ότι με βοηθάει στα μαθήματα. Και οι σκέψεις, που μου προκαλεί η απουσία της, είναι, ότι κάτι γίνεται!

- Στην τάξη μου δεν υπάρχει εικόνα του Χριστού, αυτό είναι κακό, γιατί αν υπήρχε θα μπορούσαμε, να επικοινωνήσουμε μαζί και στην τάξη, όχι μόνο εκτός σχολείου.

- Όταν υπάρχει η εικόνα του Χριστού στην τάξη, νοιώθω, ότι μας προστατεύει ο Χριστός, ενώ όταν δεν υπάρχει, νοιώθω, ότι δεν μας προστατεύει.

- Όταν υπάρχει η εικόνα του Χριστού, νοιώθω, ότι μας προστατεύει και μας ευλογεί, ενώ όταν δεν υπάρχει νοιώθω το αντίθετο.

- Βλέποντας την εικόνα του Χριστού στην τάξη, νοιώθω την ευλογία του Χριστού και επίσης πως είναι κοντά μου και με προσέχει. Όταν δεν υπάρχει νοιώθω, ότι δεν έχω την ευλογία του.



1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Χαίρομαι που υπάρχουν στις μέρες μας τέτοια παιδιά