27/8/10

Μέσα μου κάτι ξαναζεί

Ένα καινούριο τραγούδι ακούσαμε χθες να τραγουδούνε τα παιδιά του Λυκείου πολύ όμορφα και πολύ μελωδικά. Οι στίχοι του μας άρεσαν και σας το χαρίζουμε...

Μέσα μου κάτι ξαναζεί

Η νύχτα μάκρυνε πολύ,
κι είν΄ η καρδιά μου ανήσυχη.
Εσύ το ξέρεις πως πονώ,
Συ μόνο βλέπεις το κενό.

Όρθρος δε χάραξε, κι εγώ
βάλθηκα να Σε κυνηγώ.
Το σώμα στέκει μα η ψυχή
βγήκε στο δρόμο να Σε βρει.

Καμπάνας ήχοι αρμονικοί,
και παίρνουν τέλος οι λυγμοί
Στην εκκλησιά τη θολωτή
που στ’ όνειρό της ζει και αυτή.

Μέσα μου κάτι ξαναζεί
που μεγαλώσαμε μαζί.
Σ’ ευχαριστώ, Χριστέ, πολύ
που φέρνεις μιαν ανατολή.

Άγρυπνη μέσα μου η ψυχή
ρουφά της χάρης τη βροχή
Και ζωντανεύουν ξαφνικά
κάποια θαμμένα μυστικά.


9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πράγματι ένα πολύ όμορφο και μελωδικό τραγούδι που αγαπήθηκε από όλους τους κατασκηνωτές!!!τα παιδιά συνεχώς το ζητούσαν από τον Αρχηγό τους και το τραγουδούσαν με πολύ ζωντάνια και παλμό!!!ήταν το τραγούδι που σημάδεψε τη φετινή κατασκηνωτική περίοδο στο τμήμα των χριστιανικών τραγουδιών!!!!αντε και του χρόνου πρώτα ο Θεός!!!

Ανώνυμος είπε...

ενα τραγουδι που ελεγε:<>ποιος ειναι ο τιτλος του?

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

ενα τραγουδι που ελεγε εσυ δεν εισαι μοναχος,διπλα σου στεκει ο χριστος...ποιος ειναι ο τιτλος του?

ΑΓΚΥΡΑ (Κατασκήνωση) είπε...

Μήπως εννοείς "Στον αγώνα τούτο Χριστέ μου";

Ανώνυμος είπε...

Είναι και η ΠΑρουσία Χριστού. (Πού να βαδίσω και μονάχος θα βρεθώ)

Ανώνυμος είπε...

Το τραγούδι που εννοεί ο ανώνυμος 9:11 είναι το:

Κίνησε τώρα Μαχητή
για μιαν Ιθάκη νοητή
κι αν είναι το καράβι σου μικρό
για το ταξίδι σου αυτό,

μην αποκάμεις Μαχητή
μες στο ταξίδι το μακρύ
εσύ δεν είσαι μοναχός
κάποιος σου είναι βοηθός.

Μην αποκάμεις Μαχητή
μες στο ταξίδι το μακρύ
εσύ δεν είσαι μοναχός
πλάι σου στέκει ο Χριστός.

Ντύσε με θάρρος την καρδιά
κοίταζε πάντοτε ψηλά
κι αν είν' οι δυσκολίες σου πολλές
και λιγοστές είν' οι στεριές,

μην αποκάμεις...

Ανώνυμος είπε...

αυτό είναι!!!!ευχαριστώ...το άκουγα στην κατασκήνωση από τα ηχεία και μου άρεσε...

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΑΝΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΧΑΡΟΥΜΕΝΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ