5/10/09

Σ' έχουν ξεχάσει;


ΓΥΡΩ ΜΟΥ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ Σ' ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΑΣΕΙ

    Γύρω μου οι άνθρωποι Σ' έχουν ξεχάσει 
φτιάχνουν θρόνους και ψάχνουν για τον βασιλιά. 
Ο Χριστός λένε πως είναι για τις εκκλησίες 
μιά εικόνα του τοίχου, 
μιά νεκρή ζωγραφιά.


Πώς να σε δω; βασιλιά ή φτωχό;
δάσκαλο, κρεμασμένο ληστή σε μιά παλιά εποχή;
ή όπως είναι η αλήθεια που ζω,
σύντροφο, φίλο μου, Θεό;    


Γύρω μου οι άνθρωποι Σ' έχουν ξεχάσει 
θάβουν την ευτυχία στα πολλά τους λεφτά. 
Και μοιράζονται τίτλους και ψηφίζουν ηγέτες. 
Μα το δρόμο δεν βρίσκουν, 
γιατί Εσύ είσαι μακρυά.


Πώς να σε δω; βασιλιά ή φτωχό; 
δάσκαλο, κρεμασμένο ληστή 
σε μιά παλιά εποχή; 
ή όπως είναι η αλήθεια που ζω, 
σύντροφο, φίλο μου, Θεό;          


Γύρω μου οι άνθρωποι Σ' έχουν ξεχάσει... 
Μα μιά ελπίδα τους μένει θα την πω δυνατά. 
Ο Χριστός είναι εκείνος που στον κόσμο θα φέρει, 
την αγάπη που λείπει και τη λευτεριά.


Πώς να σε τραγουδήσω; βασιλιά ή φτωχό;
δάσκαλο, κρεμασμένο ληστή σε μιά παλιά εποχή; 
ή όπως είναι η αλήθεια που ζω, 
σύντροφο, φίλο μου, Θεό.


Ι. Φεργαδιώτης



2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΕΛΙΔΑ...ΓΙΑ ΤΟ ΝΙΟΥ ΛΟΥΚ...
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ...

Ανώνυμος είπε...

το τραγουδι αυτο μου αρεσε παρα πολυ οταν ημουν ομαδοπουλο και μετα ομαδαρχης...
Πολυ ωραιο.