16/9/21

ΓΕΡΟΝΤΑ, ΕΣΕΙΣ ΒΑΛΑΤΕ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ;


- Θα σου απαντήσω με το να μη σου απαντήσω διότι αν πω ότι το έβαλα θα με κατακρίνουν οι μισοί. Εάν πω ότι δεν το έβαλα θα με κατακρίνουν οι άλλοι μισοί. 

Και δεν με στεναχωρεί ότι θα με κατακρίνουν (καλά θα μου κάνουν) αλλά δυστυχώς έγινε αυτό το εμβόλιο ένα σκάνδαλο πλέον, ένα σημείο σκανδαλισμού και υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι φτάνουν σε ακραία συμπεράσματα και ακραίες συμπεριφορές, και από τη μία πλευρά και από την άλλη πλευρά. 

Εγώ δεν αναπαύομαι ούτε με τους μεν ούτε με τους δε. Θέλω οι άνθρωποι να σέβονται ο ένας τον άλλον. Κάποιος που έβαλε το εμβόλιο να σέβεται αυτόν που δεν το έβαλε και αυτός που δεν το έβαλε να σέβεται αυτόν που το έβαλε. Και επειδή δεν θέλω να επηρεάσω κανέναν άνθρωπο στην απόφασή του, και όποιος με ρωτά του λέω να κάνεις όπως θέλεις και όπως είσαι αποφασισμένος, γι' αυτό δεν θα πω εάν το έβαλα ή δεν το έβαλα. 

Θα πω όμως ότι ο καθένας να κάνει σύμφωνα με τη συνείδησή του και σύμφωνα με αυτό που του λένε οι γνώσεις του και η συνείδηση του γενικότερα. Δεν θα απαντήσω σε αυτό 

διότι ξέρω ότι πολλοί άνθρωποι επηρεάζονται και από τη δική μου συμπεριφορά και στάση και δεν θα ήθελα ποτέ μου να επηρεάζω άλλους ανθρώπους σε θέματα σοβαρά γύρω από τη ζωή τους και την υγεία τους. Καθένας ας αποφασίσει μόνος του τι θα κάνει. Μετά που θα περάσει αυτή η λαίλαπα των εμβολίων και των "ταγμάτων" και των "επαναστάσεων" τότε θα πω κι εγώ τι έκανα. Δεν θα σας πω τώρα. Εξάλλου να σου πω και την αλήθεια όπως ξέρεις εγώ έχω νοσήσει από τον κορονοϊό και έχω ας πούμε γνώση αυτού του πράγματος και ξέρω πως είναι αυτή η ασθένεια. 

Εύχομαι να φυλάξει ο Θεός τον κόσμο.

Πραγματικά είμαι πολύ στεναχωρημένος, πάρα πολύ στεναχωρημένος γιατί βλέπω ότι έρχονται οι άνθρωποι να εξομολογηθούν και αντί να έχουν μετάνοια και πόθο σωτηρίας και να ρωτούν για την ψυχή τους, για τον αγώνα της ψυχής, ρωτούν για τα εμβόλια. Άλλη δουλειά δεν κάνουμε όλη μέρα να ασχολούμαστε με τα εμβόλια. Κι αν ήμουν φαρμακοποιός ή βιολόγος ή χημικός έχει καλώς. Αλλά εγώ δεν είμαι τίποτα από όλα αυτά και δεν ξέρω και δεν τα καταλαβαίνω. 

Οι μεν λένε υπέρ οι άλλοι λένε κατά. 

Αξιόλογοι επιστήμονες και από τις δύο πλευρές έχουν τα επιχειρήματά τους. 

Δεν μπορώ εγώ να βγάλω άκρη.

Αυτοί που ξέρουν ας κανονίσουν τη θέση τους. Εγώ δεν τοποθετούμαι. Δε βγάζω άκρη. Εγώ παραμένω ουδέτερος. 

Όποιος θέλει να το βάλει ας το βάλει.

Όποιος θέλει να μην το βάλει ας μην το βάλει. Έχει ευθύνη των πράξεών του ο καθένας. Αλλά εκείνο που με στεναχωρεί είναι η κατάκριση, ο φανατισμός. 

Που φανατίστηκαν οι άνθρωποι παραπάνω από τις ομάδες του ποδοσφαίρου. 

Σε λίγο θα έχουμε σωματεία εμβολιασμένων και ανεμβολιάστων και θα πετάνε πέτρες οι μεν στους δε. Φανατισμός! Και μεταξύ ανθρώπων που θέλουν να είναι και ευλαβείς και της Εκκλησίας.


Απόσπασμα από πρόσφατη συνέντευξη του Αγίου Λεμεσού


Δεν υπάρχουν σχόλια: