29/4/23

Χ.Φ.Δ. ΠΑΤΡΩΝ: Ανταπόκριση από Σαντορίνη ΙΙ

Χριστός ανέστη! Και πάλι στα έδρανα!

Και εκτός από γεμάτοι κυριολεκτικά (Πάσχα γαρ…) γυρίσαμε και γεμάτοι υπέροχες αναμνήσεις από την αξέχαστη εκδρομή μας στην Σαντορίνη.

Ξεκινήσαμε την Πέμπτη της Διακαινησίμου, από τον Πειραιά. Μετά από οκτώ ώρες στα γαλανά και γαλήνια νερά του Αιγαίου, ανάμεσα στα πανέμορφα κυκλαδίτικα νησιά, φτάσαμε στο πιο διαφορετικό και πιο εντυπωσιακό από όλα.

Γρήγορα καταλάβαμε πως για τρεις μέρες κινητά και φωτογραφικές “θα έπαιρναν φωτιά”. Μετά την απογευματινή βόλτα στα Φηρά προσκυνήσαμε στον Ιερό Ναό της Υπαπαντής, όπου και μας καλωσόρισε ο Πατρινός στην καταγωγή π. Ματθαίος Μπαρούσης.

Την επομένη επισκεφθήκαμε τον αρχαίο οικισμό στο Ακρωτήρι (σαν την Πομπηία ένα πράγμα), την κόκκινη παραλία, την ιστορική μονή του Προφήτη Ηλία στο υψηλότερο σημείο του νησιού, τον φάρο και το μοναστήρι του Αγίου Νικολάου. Η μέρα μας έκλεισε στην Οία για να δούμε τι εστί επιτέλους αυτό το φημισμένο ηλιοβασίλεμα.

Το Σάββατο είχαμε κρουαζιέρα στα γύρω νησάκια. Αρχικά ανεβήκαμε στην Νέα Καμένη, όπου βρίσκεται το ένα από τα τρία ηφαίστεια του νησιού, και στην Θηρασιά -μια μικρογραφία της Σαντορίνης- ενώ στον γυρισμό απολαύσαμε την μαγευτική θέα της καλντέρας. Καταλήξαμε στην Οία για μια δεύτερη (αποτυχημένη βέβαια λόγω συννεφιάς) ευκαιρία να απαθανατίσουμε τον ήλιο να βουτάει στα νερά του Αιγαίου.

Την Κυριακή εκκλησιαστήκαμε στον πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου και μετά την Θεία Λειτουργία ακολουθήσαμε τη λιτάνευση της εικόνας του Αγίου στα στενά και ολόλευκα σοκάκια του χωριού. Και το μεσημέρι πήραμε το καράβι της επιστροφής…

Αλλά επειδή δεν θέλουμε να σας κουράζουμε άλλο (όχι ότι βαριόμαστε να γράφουμε περισσότερα…) θα χρησιμοποιήσουμε το κλισέ “μια εικόνα χίλιες λέξεις” και θα σας ταξιδέψουμε στην Σαντορίνη με μερικά επιλεγμένα κλικ!