27/1/10

Η ζωή μου είναι καλύτερη χωρίς ΤV




Έβγαλαν από τα σπίτια τους τους τηλεοπτικούς δέκτες και δηλώνουν πως δεν το έχουν μετανιώσει.


«Δεν έχω ανάγκη την τηλεόραση. Μαθαίνω τα νέα από τις εφημερίδες, το Ίντερνετ ή τους γύρω μου», λέει η 53χρονη καθηγήτρια Αγγλικής Φιλολογίας Μ. Μ.
 

«Μέχρι πριν από τρία χρόνια είχα τηλεόραση στο σπίτι μου. Έκτοτε, αποφάσισα να την απομακρύνω. Φίλοι μου που ήδη την είχαν κλείσει οριστικά με έπεισαν πως στην ουσία δεν επιλέγεις εσύ τι θα δεις στη μικρή οθόνη, αλλά ό,τι οι άλλοι θέλουν να σου σερβίρουν. Είπα, λοιπόν, να δω και εγώ στην πράξη πώς θα είναι η ζωή μου από τη στιγμή που θα αποχωριστώ τελείως το κουτί...».

Δεν το πολυσκέφτηκε πριν επιχειρήσει να ενταχθεί οικειοθελώς στο μόλις 0,5% του ελληνικού πληθυσμού που δεν θέλει- ή και δεν μπορεί- να έχει τηλεόραση κατ΄ οίκον...

..............
ΠΗΓΗ: ΤΑ ΝΕΑ, Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2010

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δηλ. να σταματήσει και ο Λύχνος?

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΑΚΡΑ ΒΛΑΠΤΟΥΝ.ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΣΡΑΣΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΕΤΡΟ...ΜΕ ΠΡΟΧΟΧΗ...ΤΟΣΕΣ ΚΑΛΕΣ ΑΚΠΜΠΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΙΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ?
ΟΧΙ ΣΤΑ ΑΚΡΑ.