29/10/09

Τελευταίες σκέψεις του Ρουμάνου Ομολογητού Βαλέριου Καφένκου

«Εγώ κοιτάζω με αγάπη όλους τους ανθρώπους, μολονότι μερικούς τους επαινώ, ενώ άλλους τους λυπάμαι, συγκλονιζόμενος για τα βάσανά τους και τη ζωή τους γενικά. Συγχωρώ με όλη την ψυχική μου ελευθερία όσους μου έκαναν κακό, σε μένα προσωπικά. Εκείνους πού με πολέμησαν έμπρακτα και με έβαλαν στα χέρια του Θεού, τους ευχαριστώ. Προσεύχομαι για τους φίλους, για τους χριστιανούς και για τη σωτηρία των εχθρών».
 
«Εγώ φεύγω τώρα και, μολονότι η ζωή μου ήταν διαφορετική από τη ζωή του ανωτέρου κλήρου, παραμένω πιστός στρατιώτης της Εκκλησίας. Σ' αυτούς τους καιρούς ο ίδιος ο Ιησούς βρίσκεται στη φυλακή. Είμαι συγκινημένος και ευτυχής επειδή χαρίζεται σε μένα ο θάνατος γι' Αυτόν. Να μην εγκαταλείψετε ποτέ την Εκκλησία, έστω κι αν αντιμετωπίσετε μεγάλες αντιδράσεις για την αλήθεια! Ο Χριστιανισμός έχει νέους μάρτυρες και, μαζί μ' αυτούς, ανασταίνεται μια καινούργια ζωή. Είμαι άδειος από οποιαδήποτε αλαζονεία και γεμάτος θερμή αγάπη προς τον Κύριο. Τον ευχαριστώ για όλα. Αυτός να δοξάζεται και να υμνολογείται νυν και εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν».


Εκοιμήθη στο δεσμωτήριο Τίργου Όκνα
της Ρουμανίας την 18η Φεβρουαρίου 1952.



 


Δεν υπάρχουν σχόλια: