9/3/13

Κάνει κρύο εδώ..., Μάνα!

Ένα τραγούδι με θέμα τις εκτρώσεις έγραψε ο μαθητής της Γ' Λυκείου, Βασίλης Γουρνάρης  
(Στίχοι: Όλγα Μανέτα, Βασίλης Γουρνάρης).

Είναι η κραυγή ενός αγέννητου παιδιού προς τη μάνα του... Οι στίχοι συγκλονίζουν...

Μην περιμένετε βέβαια το τραγούδι αυτό να παίξει στα ραδιόφωνα...





Εγώ είμαι μάνα! Με θυμάσαι;

Εγώ που από τον ουρανό σε βλέπω όπου και να ‘σαι.

Είμαι αυτός που δεν άφησες να γεννηθεί

Και μαζί σου τον κόσμο να μάθει να ονειρευτεί.

Αλήθεια; Γιατί μου το έκανες αυτό;

Με ρώτησες αν ήθελα εγώ μαζί σου να ζω;


ΚΑΝΕΙ ΚΡΥΟ ΕΔΩ, ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ, ΠΑΓΩΝΩ

ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΙΩΞΕΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟ!

ΤΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΟΥ ΑΦΗΣΕΣ ΕΔΩ ΓΙΑ Ν’ ΑΓΑΠΗΣΩ

ΤΙ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ ΑΦΗΣΕΣ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΩ;


Ο Θεός μόνο μπορεί και με ησυχάζει

Με παίρνει στην αγκαλιά του και μαζί μου μόνο ψάλλει.

Μου λέει ότι από δω πάνω μπορώ να σε προσέχω

Μα όταν σε βλέπω να ξεχνάς απλά δεν το αντέχω!


ΚΑΝΕΙ ΚΡΥΟ ΕΔΩ, ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ, ΠΑΓΩΝΩ…


Σκότωσες το σώμα, όχι την ψυχή μου

Όμως σε συγχωρώ για την κατάντια της ζωής μου.

Τι σκεφτόσουν όταν είδες τη βελόνα;

Θα κρύψω την συνέπεια μετά απ΄ αυτό το πιώμα;

Μήπως πονούσες; Όχι όπως εγώ!


Γιατί τον κόσμο από κει κάτω δεν θα ξαναδώ ποτέ.

Ήσουν μικρή, αυτό μπορώ να το δεχτώ.

Μια ερώτηση έχω ακόμα να σου κάνω εγώ.

Έχεις ποτέ σου αναρωτηθεί  αν ο Θεός κάποια μέρα θα σου ξαναχαριστεί;


ΚΑΝΕΙ ΚΡΥΟ ΕΔΩ, ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ, ΠΑΓΩΝΩ 




4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάντως ανατρίχιασα... γιαν.παν.

Ανώνυμος είπε...

Αφιερωμένο εξαιρετικά σε όσες (θέλουν να) χαρίζουν τη ζωή και σκορπούν τη χαρά και την ελπίδα γύρω τους με καύσιμο την πίστη και την αγάπη.

Ανώνυμος είπε...

Συγκλονιστικό... αν σκεφτείς σήμερα και το Ευαγγέλιο της κρίσεως, τότε...

Α-Χ.Π. είπε...

Συγκλονιστικό και απίστευτο...

Μεγάλη ευλογία το να έχεις παιδιά και να τα μεγαλώνεις..