22/4/11

Μετά τον Γολγοθά έρχεται και η Ανάσταση!


Τον περασμένο Δεκέμβριο ο τραγουδιστής από την Κρήτη Μανώλης Κονταρός καθώς επέστρεφε με το αυτοκίνητο στο σπίτι του, αισθάνθηκε κάποια αδιαθεσία. Όπως αποδείχθηκε αργότερα, ήταν η καρδιά του...
 
Τη στιγμή που σταμάτησε για λίγο στην άκρη του δρόμου, ένα άλλο αυτοκίνητο με μεγάλη ταχύτητα έπεσε πάνω στο δικό του. Ο Μανώλης Κονταρός υποβλήθηκε σε πολλαπλές επεμβάσεις, μία εκ των οποίων και στην καρδιά. Έχει τραύματα στη σπονδυλική του στήλη αλλά και σε άλλα σημεία του σώματός του και νοσηλεύεται σε νοσοκομείο της Γερμανίας.

Ο ίδιος δεν το έβαλε κάτω στέλνοντας ταυτόχρονα το δικό του μήνυμα σε όσους υποφέρουν: «Μετά τον Γολγοθά έρχεται και η Ανάσταση!». Σε συνέντευξή του από το νοσοκομείο είπε:

"Είμαι πολύ καλύτερα και αισιόδοξος ότι σύντομα θα περπατήσω ξανά. Έχω υποστεί τρεις εγχειρήσεις. Ήμουν όμως πολύ τυχερός μέσα στην ατυχία μου. Ήθελε ο Θεός κι έζησα. Ήταν πολύ δύσκολο για μένα να το δεχτώ. Έχω κλάψει πολύ και δεν ντρέπομαι να το πω. Αλλά μετά, επειδή έχω οικογένεια, 4 παιδιά, κάποια στιγμή ύψωσα το βλέμμα μου στον ουρανό και είπα “Δόξα τω Θεώ. Αφού ζω κι έχω τα μάτια μου ανοιχτά και θα μπορώ να βλέπω την οικογένειά μου, αν το θέλει ο Θεός να μείνω για πάντα στο αναπηρικό καροτσάκι, θα το δεχτώ”. Αλλά από τη φύση μου είμαι αισιόδοξος και πεισματάρης και γι’ αυτό από τις πρώτες μέρες άλλαξα στάση και είπα βαθιά μέσα μου και το πίστεψα «θα το παλέψω και θα σταθώ στα πόδια μου!”»...


 ΠΗΓΗ: www.newsit.gr

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

polu wraio k sugkinhtiko keimeno!!megaleio kaardias...meta to pono h elpida k h xara!!

Ανώνυμος είπε...

Περαστικά σας! καλή Ανάσταση

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλή ανάρτηση.Συγχαρητήρια για την επιλογή!