Στην κατασκήνωση ΑΓΚΥΡΑ, αγαπητοί φίλοι, αύριο θα γίνουν οι τελευταίες εργασίες ώστε τη Δευτέρα να υποδεχθεί τις μικρές κατασκηνώτριες του Δημοτικού που την περιμένουν με λαχτάρα και ανυπομονησία.
Πολλά στελέχη μας για αρκετό καιρό δούλεψαν προκειμένου να ετοιμαστεί η κατασκήνωση.
Ας κάνουμε όλοι προσευχή ο Θεός να ευλογήσει και τη φετινή κατασκηνωτική περίοδο ώστε να την ευχαριστηθούν όλοι, μικροί και μεγάλοι.
Να δώσει δύναμη και φωτισμό στην Αρχηγό και τις ομαδάρχισσες, τη Διαχειρίστρια και τις κυρίες της κουζίνας και σε όλα τα στελέχη μας που και φέτος θα προσφέρουν εθελοντικές υπηρεσίες στον αγαπημένο κατασκηνωτικό χώρο.
Ξεκινάμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου