13/4/18

Καλή Ανάσταση σμηναγέ!



Η Πολεμική Αεροπορία αλλά και όλη η Ελλάδα θρηνεί σήμερα την απώλεια του σμηναγού Γιώργου Μπαλταδώρου, του πιλότου του Mirage 2000-5 που κατέπεσε το μεσημέρι της Πέμπτης 9 μίλια βορειοανατολικά της Σκύρου.

Έχασε τη ζωή του εκτελώντας την αποστολή του, υπερασπιζόμενος με αυταπάρνηση γη, θάλασσα και ουρανό.

Τιμούμε έναν ακόμα Φύλακα Άγγελο του Αιγαίου που έπεσε για την Πατρίδα.

Καλή Ανάσταση Γιώργο!



"... Πετάω για τον Πατέρα μου που καμαρώνει στην άκρη στο χωράφι όταν περνούν τα μαχητικά μας. Πετάω για το παιδί στη Φλώρινα που περπατάει στο χιόνι να πάει στο σχολειό του. Πετάω για τον Παπά μας που κάνει χιλιόμετρα να κάνει Ανάσταση με τους τσοπαναραίους στο ύψωμα της Παναγιάς.

Πετάω για το ψαρά που βγήκε 4 το πρωί με την ψαρόβαρκα να φέρει το μεροκάματο στη φαμελιά του, πετάω για το δασκαλάκο που πληρώνει από την τσέπη του τις φωτοτυπίες στα Άγραφα της Καρδίτσας. 


Γι΄ αυτούς πετάω. Για να μπορούν να κάνουν αυτό που χρόνια κάνουν και να κρατάνε την Πατρίδα μας ζωντανή. Ούτε αυτοί, ούτε εγώ θα ζητήσω υπερωρίες, γιορτές και Κυριακές, γιατί εγώ πετάω για την Πατρίδα μου. Πετάω για τους δικούς μου ανθρώπους, αυτούς που γλεντάνε με την ψυχή τους, ζουν για μια στιγμή και όταν πεθαίνουν ξεπροβοδίζουν τους δικούς τους ανθρώπους με τραγούδια και εύχονται καλήν αντάμωση.

Ίσως κάποιο πρωί όταν κοιτάξεις ψηλά, θα με δεις..." 


Πηγή

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

...Μέχρι να ρθεις και συ κοντά μου, στν απεραντοσύνη της Θεΐκής Αιωνιώτητας. Και τότε θα πάρεις απάντηση στο χοΐκό "γιατί;;"

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΠΕΤΑΣ ΨΗΛΑ,ΗΡΩΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ!!!!Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩΣΕΣ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΛΕΥΤΕΡΙΑΣ ΑΕΡΑ!!!
ΔΟΞΑ ΣΕΝΑ!!! ΤΙΜΗ ΣΕ ΣΕΝΑ, ΛΕΒΕΝΤΗ ΕΛΛΗΝΑ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Αθάνατος θα μείνεις

Ανώνυμος είπε...

Μεταποιώ το θα σε θάλασσα
κι απ’ τ’ αλμυρό πιο τολμηρό
το πρώτο Εγώ το Αιγαίο

Χαίρε ω χαίρε ανδρειωμένη
πατρίδα σε τέφρα φοίνικα
του Θεόφιλου δοσμένη
στο λάδι αυτού του πίνακα
Μαρμαρένια μου Αφροδίτη
στο αχ μας κανένας, ψέματα
Ποιο νησί ρουφά απ’τη μύτη
αφρούς κυμμάτων κι αίματα