19/10/24

"Έφυγε» ο Κύπριος συνθέτης Στέλιος Πισής" - "Και τώρα που έφυγες πάλι νίκησες" έγραψε η μητέρα του

 


Σε ανάρτησή της, η μητέρα του, Αγλαΐα Πισή, αναφέρει:


ΣΤΕΛΙΟ πολυαγαπημένε μας

Καλό ταξίδι στο ΦΩΣ! Κέρδιζες όλες τις μάχες στη ζωή, γιατί ήσουν ζωσμένος τα “όπλα του φωτός”! Γιατί, όπως σου τραγούδησε ο φίλος σου ο Βαρδής, ” έχει τη δύναμη η καρδιά σου να νικά και τα αδύνατα να κάνει δυνατά”.

Έτσι ήταν, γιατί  “Πάντα δυνατά τω πιστεύοντι”.

Και τώρα που έφυγες πάλι νίκησες, αγάπη μου! Αυτή είναι η πιο μεγάλο σου νίκη!

Μπήκες θριαμβευτής στη ολόφωτη Βασιλεία του Θεού! Έπαθλο του τιτάνιου, υπεράνθρωπου αγώνα σου!

Είσαι η ευλογία μας! Είμαστε ευγνώμονες στον Θεό, που σε εμπιστεύθηκε στην οικογένειά μας!  Σ’ ευχαριστούμε που έκανες τη γήινη ζωή μας Ουρανό!

Είσαι τώρα στην αγκαλιά του Θεού που τόσο αγάπησες και του πατέρα σου που σε υποδέχτηκε. Τώρα θα γράψετε μαζί, ο Κλείτος μας τους πιο ωραίους του στίχους κι εσύ τις πιο όμορφές σου μελωδίες! Ύμνους Δοξολογίας στον Θεό, που θα τους ψάλλουν χορωδίες αγγέλων!

Εύχεστε και για μας αγαπημένοι! Μεγάλος πόνος για μας η απουσία σας, αλλά με πίστη λέμε μαζί με τον πολύαθλο Ιώβ

”Ο Κύριος έδωκεν, ό Κύριος αφείλετο (…) Είη το Όνομα Κυρίου ευλογημένο”

Θα συναντηθούμε ξανά και θα αγκαλιαστούμε με Αγάπη. Εκεί μόνο Αγάπη και Φως!

Καλή αντάμωση



Ο ίδιος ο Στέλιος είχε αποχαιρετίσει τον πατέρα του Κλείτο Πισή τον Ιούνιο... 


Αγαπημένε μου πατέρα!

Εσύ ήσουν ο συνοδοιπόρος μου στη ζωή, μαζί με τη μητέρα μου, σε όλα τα ευχάριστα αλλά και στα πολύ δύσκολα!

Ήσουν πάντα δίπλα μου με απέραντη αγάπη και αφοσίωση, με θυσιαστικό πνεύμα, με τεράστια υπομονή και ακλόνητη πίστη στον Θεό!

Ήσουν και θα είσαι παντοτινά ο ήρωάς μου, ο καλύτερός μου φίλος, ο αγαπημένος μου ποιητής, ο αποκλειστικός στιχουργός και συν-δημιουργός μου!

Τόσες πολλές έννοιες και ιδιότητες εμπερικλείονται στο όνομά σου, που δυσκολεύομαι πολύ να περιγράψω με λόγια τί σημαίνεις για μένα!

Κλείτο Πισή, αγαπημένε μου πατέρα, η ευγνωμοσύνη που αισθάνομαι για τα όσα μού πρόσφερες, δεν μπορεί να εκφραστεί απλά με τη λέξη ευχαριστώ.

Πρεσβεύε με τις προσευχές σου και για εμάς για να ακουλουθήσουμε τη δική σου πορεία και να μεταβούμε κι εμείς, όταν έρθει η ώρα, πανέτοιμοι στην Όντως Ζωή!

Καλή αντάμωση!

Χριστός Ανέστη!

Στέλιος Πισής


ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΕΛΙΟ ΠΙΣΗ ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: