28/5/19

Πώς να κάνω προσευχή;

Αποτέλεσμα εικόνας για προσευχή

Ρωτήσαν έναν σύγχρονο Γέροντα.
"Γέροντα πώς να κάνω προσευχή ;
Και εκείνος απάντησε:
Να νιώθεις την παρουσία του Χριστού παιδί μου!

Και πως γίνεται αυτό;
Να, πως ενώ εγώ είμαι εδώ, ξέρω ότι οι Πατέρες είναι δίπλα;
Έτσι να νιώθεις, ότι στο διπλανό δωμάτιο είναι ο Χριστός μας!
Τόσο κοντά και τόσο αδιάλειπτα!

Πήγα και εγώ κάποτε στην Παναγούδα στον Άγιο Παϊσιο και τον ρώτησα
"Γέροντα πως θα κάνω καρδιακή προσευχή ;"
Όλο αποσπάται ο νους μου!
Και μου δίνει ένα τόσο δυνατό χτύπημα στην πλάτη!
Ακόμα τον θυμάμαι τον ξαφνικό πόνο!
"Ένιωσες τίποτα καλογέρι;" με ρώτησε …
Ναι, Γέροντα το ρωτάτε; πόνεσα πολύ!
Και πού πήγε ο νους σου παιδί μου;
Μα πού αλλού Γέροντα, στο μέρος που με χτυπήσατε!
Στον πόνο δηλαδή ευλογημένε!

Έτσι και με την προσευχή γίνεται!
Για να κατέβει ο νους στην καρδιά, πρέπει εκείνη να συντριβεί και να πονέσει!
Στον πόνο της θα πάει ο νούς σου!
Έτσι μόνο θα κατέβει!

Νώντας Σκοπετέας

Δεν υπάρχουν σχόλια: