19/10/18

Να είσαι πάντα τρίτος

Σχετική εικόνα

Κάποια ευσεβής μάνα, συνόδευσε το παιδί της, που πήγαινε να μπει ως εσωτερικός μαθητής σε ένα Γυμνάσιο, με τα εξής λόγια:

- Μην λησμονείς ποτέ παιδί μου, ότι είσαι πάντα "τρίτος"...
Το παιδί, για να θυμάται πάντα και καθημερινώς την συμβουλή της μάνας του, έγραψε με ωραία γράμματα σε ένα χαρτόνι: ""είμαι τρίτος" και το κρέμασε στο δωμάτιό του.

Στο μεταξύ προόδευσε και αρίστευσε στο Γυμνάσιο τόσο, που βραβεύτηκε ως ο καλύτερος μαθητής του Γυμνασίου.

Το βράδυ, τον επισκέφτηκε ένας φίλος του και μόλις είδε το χαρτόνι, του είπε:

- Τώρα είσαι πια πρώτος! Δεν είσαι τρίτος όπως σε είπε η μητέρα σου... Κατέβασε λοιπόν αυτό το χαρτόνι..!!!

Ο αριστεύσας μαθητής χαμογέλασε και του είπε:

- Φίλε μου, άλλο είναι το νόημα αυτού του χαρτονιού... Η μάνα μου εννοούσε, ότι πρώτα να σκέφτομαι τον Θεό, μετά τους άλλους και τρίτο τον εαυτόν μου...

https://proskynitis.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: