31/7/15

Άγκυρα 2015 - κατασκ. περίοδος κοριτσιών δημοτικού (α)


Τι μας ξημερώνει αύριο; Πού πάμε; Θ’ αντέξουμε; Πόσο ακόμη έχει να κατεβούμε για να φτάσουμε στον πυθμένα κι έπειτα ν’ αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση, η άνοδος; Γκρίζα σύννεφα γύρω μας, δίπλα μας παντού...

Όμως για όλες εμάς, τα κορίτσια Γ, Δ, Ε, ΣΤ Δημοτικού, που βρεθήκαμε αυτό το καλοκαίρι στην Κατασκήνωσή μας, την Άγκυρα,


· Υπάρχει ελπίδα! Υπάρχει Φως στον ορίζοντα!

Αφού: 


- Γενικό όνομα της κατασκηνιώτικης ζωής μας:

Ο Χριστός η ζωή μου ! Ο Χριστός η χαρά μου!

- Ονόματα των Ομάδων μας :

Γενναίες Καρδιές, Γλυκόλαλα Αηδόνια, 

Κρυστάλλινες Πηγές, Γοργόφτερα Περιστέρια, 

Άγκυρες Ελπίδας, Δροσοσταλίδες Χαράς,

Μελωδικές Φλογέρες, Ηλιαχτίδες Αγάπης 

- Προστάτιδες Αγίες των Ομάδων μας :

αγία Αγάπη, αγία Ακυλίνα,

αγία Χαριτίνη, αγία Φαύστα,

αγία Ελπίδα, αγία Πίστη, 

αγία Αγνή, αγία Κυριακή,

αγία Μαρίνα, αγία Σοφία

Η μορφή της νεομάρτυρας αγίας Ακυλίνας μας ενέπνευσε!

Ποια να πρωτοθαυμάσεις; Την ηρωίδα χριστιανή μάνα ή την αγία μάρτυρα κόρη;

Σε ποια να μοιάσεις;

« ...-Πες μου, Ακυλίνα παιδί μου, τι έκαμες; Κράτησες την πίστη μας; Πες μου καρδιά μου...

-Μάνα, τι άλλο ήθελες να κάνω; Την Πίστη εφύλαξα!

- Σ’ ευχαριστώ , παιδί μου, για τη χαρά που μου δίνεις!... Καλό ταξίδι, άγγελέ μου! Στην αγκαλιά του Χριστού, που αγάπησες πάνω απ’ όλα τα πλούτη και τις ομορφιές της γης... Πήγαινε παιδί μου, σ’ Αυτόν που Πρώτος μας αγάπησε ...»


-   Μελέτη μας : Οι παραβολές του Κυρίου μας.

- Όλη την αγωνία μας για τις δύσκολες ώρες που περνά η Πατρίδα μας την αφήσαμε στα χέρια της Παναγίας μας, της Κοσμοσώτειρας, της στοργικής μας Μάνας, ψάλλοντας με τα παιδικά μας χείλη τη μικρή Παράκληση.

Νιώσαμε σ’ αυτή την Κατασκήνωση 

ότι ο Χριστός είναι το παν για μας! 

Είναι η χαρά, το φως το αληθινό, η ευτυχία μας!

Είναι η ελπίδα και η καταφυγή μας!










3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η κόρη μου γύρισε ενθουσιασμένη!!!!!Σας ευχαριστούμε για όλα!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ωραία περάσαμε και φέτος.!!!

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστούμε για ό,τι κάνετε για τα παιδιά μας.
Και του χρόνου να είστε καλά.

Καινούριες τουαλέτες φέτος, ανακαινισμένη τραπεζαρία, παιχνίδια ζωγραφιές στο δάπεδο...