23/2/15

10 χρόνια ποιμαντορίας Μητροπολίτου Πατρών κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ



Πατώντας την εικόνα δείτε το αφιέρωμα της εφημερίδας ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ.




Ἡ Πάτρα πλέον καὶ ὁ Λαός της, εἶναι ἡ ζωή μου. Δὲν μπορῶ νὰ φαντασθῷ τὴν ὕπαρξή μου, τὸ εἶναι μου, μακράν τοῦ ποιμνίου μου. Ὅταν ἔφυγα ἀπὸ τὴν Τρίπολη καὶ ἦλθα στὴν Πάτρα, ἒνιωσα τὸν πόνο τῆς ἀποκοπῆς ἀπὸ τὸν ἐκεῖ ἱερὸ Κλῆρο καὶ τὸν Λαό, καὶ παρεκάλεσα τὸν Θεό, ἀφοῦ ἦτο τὸ θέλημά Του νὰ ἔλθω στὴν Πάτρα, νὰ μὲ βοηθήσῃ ὄχι μόνο νὰ ἀγαπήσω τὴν Πάτρα καὶ τοὺς Πατρινούς, ἀλλὰ νὰ ταυτιστῶ μαζί τους.

Εὐχαριστῶ τὸν Θεὸ ποὺ μὲ εὐλόγησε μὲ αὐτὴ Του τὴν δωρεά. Πῶς λοιπὸν νὰ μὴ μετέχω στὸν πόνο καὶ στὴν χαρὰ τοῦ ποιμνίου μου, τοῦ θαυμασίου, τοῦ εὐγενοῦς καὶ καλλιεργημένου Πατραϊκοῦ Λαοῦ; Ὅ,τι ἔχω καί εἶμαι ἀνήκει στὸν Λαό μας, σὲ σᾶς. Δὲν ἐννοῶ βέβαια ὑλικὰ ἀγαθά, γιατί δὲν διαθέτω. Ἐννοῶ τὴν καρδιά μου. Ὅταν λειτουργῶ, ἱεροπράττω, περπατῶ στοὺς δρόμους καὶ βλέπω τὰ πρόσωπά σας, ξεχνῶ ὅλες μου τὶς πικρίες καὶ τὶς στενοχώριες ποὺ τυχὸν ὑπάρχουν μέσα μου. Εὐφραίνεται καὶ ἀγάλλεται ἡ ψυχή μου. Σᾶς ἔμαθα ὅλους σχεδὸν μὲ τὰ μικρὰ ὀνόματά σας, στὴν πόλη καὶ στὰ χωριά. Ὅταν φεύγει κάποιος ἀπὸ τὸν κόσμο αὐτό, αἰσθάνομαι ὅτι μοῦ λείπει καί ἐσωτερικά, ἀνθρωπίνως, πονῶ.


Μητροπ. Πατρών ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ στον "ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΟ"

Όλη την συνέντευξη μπορείτε να δείτε εδώ


Δεν υπάρχουν σχόλια: