6/1/15

B΄ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΧΑΡ. ΑΓΩΝΙΣΤΡΙΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΑΘΗΝΑ, 27 – 28 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2014


450 περίπου σύνεδροι από 22 πόλεις τῆς Πατρίδας μας συναντηθήκαμε μέ χαρά, ενθουσιασμό, προσδοκίες και ελπίδα για  να βαδίσουμε μαζί στα μονοπάτια  που οδηγούν στον Χριστό.

Το Πρόγραμμα του Συνεδρίου μας περιλάμβανε:

Προσκύνημα στον Όσιο Πορφύριο Μηλεσίου, ή προσκύνημα στην Αγ. Φιλοθέη, ξενάγηση στο Χριστουγεννιάτικο, φωτισμένο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, επίσκεψη στο Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη και στην Πλατεία Συντάγματος για Πρωτοχρονιάτικα Κάλαντα, επίκαιρη προβολή στο Πλανητάριο, την καλύτερη συντροφιά που έκανε νοστιμότερο το φαγητό, ορχήστρα από όλη την Ελλάδα και τραγούδι που έφτανε από τον Έβρο ως τη Χίο και την Κύπρο μας….

κυρίως όμως αυτό το Συνέδριο μάς πρόσφερε κάτι «πολύ βαθύ και συγκλονιστικό»!

ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΘΕΕ ΜΟΥ;

Σε ψάχνω… Γιατί δε μου μιλάς;

«Ποιός είναι ο Θεός μας λοιπόν;

Είναι ένας Θεός που θέλει να νικάται, ένας Θεός ταπεινός, ένας Θεός επαίτης, ένας Θεός που σέβεται την ελευθερία μας…

Κάποιες λαβές θα πούμε, τις οποίες πάλι ο ίδιος ο Χριστός μας δίδαξε για να Τον νικούμε. Για να Τον κάνουμε να λυγίζει και να μας δίδεται.  [ ...]

Η πρώτη λαβή για να κάνεις τον Χριστό να λυγίσει, για να Τον νικήσεις, είναι αυτή η ευτονία, ο τόνος, η δύναμη, η θέρμη η προσευχητική. Η βία στήν προσευχή, η εκζήτηση του Θεο;y. Αυτό το «μεῖνον μεθ’ ὑμῶν»… Κύριε μείνε μαζί μας! Μαζί μου! Ἔλα Χριστέ!

Άλλη λαβή για να νικάς τον Θεό είναι η πίστη, όταν δει πίστη αληθινή ο Θεός κάμπτεται.

Και η άλλη είναι η ταπείνωση. Ένας Θεός Ταπεινός λυγίζει μπροστά στήν ταπείνωση του παιδιού Του».

[ ...]

«Πάνω απ’ όλα ο Θεός μας είναι Θεός φιλάνθρωπος. Τόσο φιλάνθρωπος που έγινε σαν εμάς για να μας συναντήσει, να μας σώσει και να μας ανεβάσει εκεί όπου είναι Εκείνος!

Ρωτάτε στην αφίσα σας: Γιατί δε μου μιλάς Θεέ μου;

Κι Εκείνος απαντά: Γιατί δε με ακούς, παιδί μου; Σου μιλώ με τόσους τρόπους!

Λέτε πάλι: Πού είσαι Θεέ μου; Σε ψάχνω.

Κι Εκείνος απαντά: Πρώτος εγώ έψαξα να σε βρω, μέσα στον Παράδεισο, όταν έφυγες από κοντά μου… κι από τότε σε ψάχνω διαρκώς και χτυπώ διακριτικά την πόρτα της ψυχής σου, αν θέλεις να μου ανοίξεις»























Περισσότερα εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: